Soliga Söder

2008-04-21 | 18:37:55
Idag har varit en fin dag, iaf solmässigt. Var rätt arg på den dåliga shoppingen på söder dock. Kanske bara var jag eller så har de inte fått in något nytt. Fick med mig en kort svart Monki kjol dock, alltid bra att ha.

Jag och Lina slog oss ned på en uteservering på Medborgarplatsen och tog ett glas vitt. Hur mysigt och varmt som helst. Sen blev det glass.. Ja ni kan se själv på bilderna föresten ;)

image592

Smet ut på rasten i skolan och fladdrade lite i vinden...

image593image594

Jag fladdrade desto mindre och solade mig desto mer!

image595image596image597

Mös på Medis med vitt vin i solen!

image598image599image600

Glass, underbart! Men lyckan blev kortvarig för Lina ;)



Härlig dag med andra ord!


Nu kikar E på bollibompa och är klar för sängen sen. Hörs lite senare.

Puss

Kommentarer
Emma

Då är vi verkligen två! snygga stilar båda två.

Har smått bytt bloggadress från www.metrobloggen.se/emmacornelia till min nuvarande. så att du vet!

2008-04-21 18:48:16 http://www.emcosu.blogg.se
VintageRetroPrinsessa

Hallå vilka mysiga bilder du bjuder på.
Blir glad i hela kroppen och knoppen ;)
Ha det finast mvh J

2008-04-21 18:54:34 http://www.bambii.blogg.se
Lina Fina

Underbart! Middan blev grym :) hörs sen. Puss love

2008-04-21 19:12:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback