Pysseltajm&Godkänt

2008-04-04 | 17:08:11
Japp, min lärare ringde mig och berättade att jag fick Godkänt på företagsekonomi provet jag gjorde tidigare idag. Är lite små stolt över mig själv. Känns skönt att det är över nu.

Hos Lina sydde jag en brun småblommig kjol i samma stuk som jag gjort en röd och svart i tidigare. Den blev super söt men lite lång, ska fixa med det ikväll så ni får se den sen!

Nu är jag hos Liza och har knåpat lite. Här om dagen åkte vi till Pärlshopen i Sturegallerian och köpte lite olika band och tillbehör. Idag fick de bli till armband! Blev super snygga tycker jag. Det lila kanske lite mer sött än snyggt men riktigt trevligt det också.

image354image358
image357image356

Jag lovar.. Jag var jätte hjälpsam..*hosthost*

image359

Blev dom inte söta??

Kommentarer
Johanna

Grattis!

2008-04-05 10:08:50 http://ioana.webblogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback