Orkar inte. Inte alls.

2008-04-07 | 20:23:46
image392Ikväll har Engla proppsat på att få vara vaken till nu. Jag försökte lägga henne som vanligt vid 18.30-tiden men hon har det senaste dagarna haft lite problemos med sitt popo på kvällen. Det har haft en förmåga att komma så sent så hon inte kan somna i vanlig tid. Detta leder ju till en övertrött unge som inte tycker livet är roligt för femöre. Vi har kika på nyheterna och lagat en lunchlåda till mig iaf, mysigt. image393

Nu till det jag inte orkar. Min hals går snart av på mitten. Det gör så ont så jag bara vill skära av den och slippa svälja. Fy så jobbigt det är!! Börjar känna mig lite små hängig men inte dunder sjuk ännu (peppar peppar). Det passar sig inte riktigt nu, jag som bara MÅSTE jobba. Behöver få ihop till sommar pengarna, kan inte vara sjuk. Det är väl bara bitaihop och hoppas att det går över. Eller nått.

Hej.

Kommentarer
Therese

hmm jaha har du oxå en kvällspigg tjej:-/ Hoppas att halsontet går över fprt!

2008-04-07 21:04:50 http://familjelivet.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback