Mys med gäss och annat.

2008-04-05 | 10:09:11
Idag är det en fantastisk och solig dag.
Jag ska väl mesta delen utav dagen leka ute på tomten med E som har fått massor av nya ute leksaker av mig. Sen blir det nog en promenad till Edsviken och mata fåglar. Engla är smått livrädd för fåglar efter sista gången vi var och matade dem. De jagade oss och jag blev panik slagen, haha. Vi hoppas på snälla fåglar idag :)

Ska försöka se om jag kan ta mig till min kusina en snabbis och hämta upp min kamer så ni kan få se lite vettiga bilder för en gångsskull :)

image361

Detta var i September förra året. Det började ganska fint :)

image362

Lilla snurpan inget ont anande..

image363

Sen började gässen eller vad det är att springa emot oss och jag fick panik!


Nej nu ska Engla kläs och sen ska jag allt få tag i Liza som jag tycker ska joina oss idag

Pussas



Update: Liza kommer och joinar mig och E idag :)

Kommentarer
Liza

Såklart, hade jga redan planerat ;)

2008-04-05 10:14:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback