Min badpärla

2008-04-06 | 20:51:12
image374

Uttryckslös.

image375

Super glad!

image378

JÄTTE ledsen..

image377

Finurlig...

Min lilla badpärla höll på med tusen olika uttryck i badet idag. Hon sa "ta nu mamma, nu är jag ledsen, ta!", sen ville hon se på bilden efter och skrattade hysteriskt. Haha, lättroad!

Jag och E har haft en mys kväll med höjdar mat. Mommo och Nannie hade gjort havskatt med parmaskinka och risotto med champinjoner och sparris. Riktigt smarrigt, blev en lunch låda till mig imorgon för jag ska ju jobba på SJR mån-torsd. Nice, lite cash behövs!

Var och träffade Lina och hennes mamma i Kista idag (låter det som jag göra annat än ränner där?) och fikad. Riktigt mysigt var det trots en lite överspeedad Engla. Haha, bilder kommer sen.

Kramen

Kommentarer
jonna - en sån där ung mamma

åh, vilken charmig tjej! :D

2008-04-07 12:28:14 http://jonnalantz.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback