Jobbeh Jobbeh

2008-04-17 | 10:12:47
Japp. Idag sitter jag i receptionen här. Hade egentligen inte tänkt jobba idag utan vila upp mig och försöka bli kry men det var för kort varsel för dem att hitta en ersättare så det var bara bita i det sura äpplet. Det verkar dock vara ett rätt najs företag med roliga människor. Började egentligen inte jobba förens nu då jag och den gamla receptionisten fikat och gått igenom massa saker.

Suck. Jag har grupparbete idag. Jag hade behövt gå på det.. Jag vill gå på det, men jag känner mig så omotiverad med skolan just nu. Mest pga att jag varit sjuk så länge och kommit av mig med studierna. Jag vet jag är värdelös.

Engla var glad imorse och låg och lyssnade på Bullerbyn när jag sminkade och gjorde mig iordning. Självklart skulle hon också ha rouge borschten och bli rosa på kinderna, haha!

Hur ser eran dag ut idag? Skola, jobb?
Pussa

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback