Home sweet home.

2008-04-07 | 17:45:43
Japp, är hemma nu och har lagat middag och väntar nu in resten av familjen. Engla var som alltid lycklig när jag kom och skulle hämta henne. Hon gick bitar av vägen hem själv och slog med pinnar i marken, rolig sysselsättning, eller? Så det tog sin tid.

Det här var vad som fick följa med hem idag. Haha, rosettdiademet för 29spänn är kanske lite väääl gulligt. Men det kan vara fint om man inte har en allt för gullig outfit i övrigt.

image391
(jag hade jätte mkt att göra på jobbet, verkligen ;))

Har ringt Polarn och Pyret i Stinsen precis. Butikschefen var super trevlig när jag frågade om praktik och skulle fundera tills imorgon. Det som var svårt var att hon hade massa sjukskrivningar just nu och att hon vill att jag skulle få ut så mycket som möjligt av praktiken. Jag hoppas på ett Ja!!

Maten kallar, namnam!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback