Håkan Hellström + fru = ?

2008-04-19 | 16:54:01

image558Jag undrar hur kul det känns för Håkans fru Nathalie att veta att Håkan "tycker om fula tjejer". Måste endå kännas lite surt att han sa så i en intervjuv en tid innan han träffade henne. Vet inte, men jag hade iaf börjat fundera på mina looks.

Jag måste medge att jag blev förvånad när jag fick se en bild på henne. Jag har ju ingen aning om hur hon är ocksåvidare men när jag bara tittar på henne och Håkan måste jag medge att det, utseende mässigt ,inte passar så kalas bra ihop. Nu menar jag inget taskigt eller så, de är säkert som gjorda för varandra!

(bild: aftonbladet.se)



Ciao!


                                                                                                                


Kommentarer
elins

du tog orden ur min mun (:

2008-04-20 00:05:16 http://elinblogg.blogg.se
jessica

jag har alltid tänkt att håkans fru måste vara något alldeles speciellt. just för att han är så himlans vacker och underbar. men ja. du tog orden ur min mun också!

VAPENFEST ./elin

faktum om jag kan erkänna, så trodde jag inte att hon såg ut så utseèndemäsigt. Jag menar, raka motsatsen till vackra håkan!!

2010-08-18 20:02:28 http://vapenfest.blogg.se/
No/No

ja, hon ser helt normal ut och håkan är ju så snygg :)( sen trodde jag att hon hette eva

2010-12-13 12:55:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback