Godmorgon!

2008-04-08 | 08:16:27
Mja.. inte för mig men förhoppningsvis för er! Jag har fortfarande en stor klump i halsen och det är en stor plåga att behöva svälja.. Ska ta Lizas råd och köpa Strepcil idag.

Dum som jag är tänkte jag i morse "jag ska banne mig lämna mössan hemma idag" (eftersom jag har den varjedag för att dölja mitt korta hår) och självklart är det svinkallt och börjar tok värka i mina stackars öron. Dom är ju vana att ligga tryggt under min mössa i varmt förvar. Dumt gjort. Ha ALLTID mössa!

Vet inte vad som flugit i Engla, hon har vaknat 06.20 nu två dagar i rad. Perfekt för mig eftersom jag endå måste gå upp så pass tidigt men jag brukar börja med att göra mig i ordning och sen väcka henne, brukar gå smidigast. Hihi,  E är så söt när jag lämnar henne på dagis på morgonen med sin lilla frukost påse med yoghurt, smörgås och fruk. Ser så liten och skör ut.

Nu ska jag titta på nyhetsmorgon och äta mina smörgåsar.
Jobba kanske..?

Puss

Kommentarer
emma

Visst är det, tycker också om att läsa andra mammabloggar, helt unga mammor :)
Va söt Engla är, jättecharmig där i badvattnet :P haha.

2008-04-08 09:44:07 http://litenemma.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback