Fy vad trött jag blir!!

2008-04-09 | 09:49:45
Vilka tror ni ringer precis. Jo DAGIS!
Suprise.

"Eh, Engla har inte varit så glad idag och somnade precis i soffan. Så jaa.."

Vad gör man när ens dotter dagen innan inte sov middag och somnade kl.18 och vaknade vid 5 imorse. Klart hon är trött, förklarar jag för henne. Men nej, jag hörde på hennes tonfall och att hon inte trodde mig.

Ringde precis Anders, min mammas man och kollade om han har möjlighet att hämta henne. Han skulle kolla om han kunde avboka sina möten. Jag blir så less. Och jag menar verkligen inte att jag inte skulle hämta henne om hon var sjuk, bara det att jag VET att det inte är någon fara. A skulle ringa upp mig snarast så får vi se hur dagen ter sig.

Gaaaah arg.



Update: Anders kunde hämta så jag blir kvar på jobbet ett tag till. Lär gå hem lite tidigare.

Kommentarer
Micha

Fasen så irriterande. Känns ju som att en mamma vet bättre. Jag menar, struntsamma om barnet är trött. Det är väl naturligt att vara trött, inte behöver hon vara typ sjuk för det. Bra att någon kunde hämta henne i alla fall, så att personalen blev tysta ;) Ha en fin dag Emily!

2008-04-09 09:58:49 http://eyeofstone.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback