Fredag

2008-04-11 | 08:09:46

Godmorgon allihopa!

Jag och E har en skön och lugn morgon. Har ätit frukost och tittat på nyhetsmorgon. Det är första dagen på hur länge som helst som jag känner mig utvilad när jag vaknar. Kan ha att göra med att jag somnade 22.00? Eller att jag inte vaknade en endaste gång inatt (av E hosta) eller att E väckte mig med skönsång från sin säng i säkert 20min? Hursomhelst känner jag mig pigg. Är fortfarande krasslig och dan, men man kan inte få allt.

Engla är lite sur på mig för att jag inte ska följa med henne till Dalarna i helgen. Haha, ja hur förklarar man det? Men sen är det aldrig något knas när M eller F hämtar henne, skönt!

Idag är planen denna:
- Lämna på dagis vid 10.00
- Åka till Stinsen och träffa butikschefen för PO.P
- Skola!
- Staden för att kanske lämna tillbaka skorna, annars bara kika lite
- Hem till min C och mysa heeela kvällen

Men vi hörs såklart där i mellan :)

Puss
(är det kallt ute??)


Kommentarer
Mia

Hej Emily! Du svara inte på facebook och jag vet inte hur jag ska få tag i dig. Jag tänkte försöka få tag på ditt nummer, men hör gärna av dig, jag skulle behöva veta hur det blir.
För övrigt är det kallare än igår. Känns som att det blir kallare för varje dag just nu, vilket väl inte riktigt känns rätt i april.. dåligt.
Lycka till med PO.P-mötet! Kram!

2008-04-11 08:29:05 http://trasseltuss.blogg.se
Sandra

Svar: God morgon :) hehe ja det är klart man kan bo hemma fortfarande =) kommer du engla närmare mormor osv och du hinner få ekonomi o jobb o allt =) själv ska jag (som synd är egentligen) få socialbidrag.. men det är för jag och mamma inte kan bo tillsammans för vi bara bråkar.. och nu bor jag i studentelägenhet 24 mil bor så det är lika bra ja fortsätter bo i lägenhet :P haha.. men som tur är har jag fått världens bästa jobb nu i sommar, natt jobb :D och har stor chans till att få jobba där efter mamma ledigheten =) jaa, jag och pappa är tillsammans ... vi har faktiskt bara varit tillsammans ett halvår, så han gjorde mig på smällen när vi varit tillsammans en månad bara. Men valde och behålla barnet ändå, vad som än händer så kommer vi ha kontakt ändå för ja har ingen kontakt med min pappa och min kille knappt med sin pappa och ja saknar och ha en till förälder så tycker det är viktigt för mitt barn =) Är du fortfarande tillsammans med pappan:)?? vad pluggar du?? =)
kram

2008-04-11 10:43:23 http://sandriiisch.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback