För ett år sedan...

2008-04-01 | 21:16:49
Ja, jag satt här och funderade lite på hur allt såg ut för ett år sedan. Jag, Engla, livet? Fick en ganska klar bild av att kika i min bilddagbok förståss, eftersom det är mitt liv i bilder. För ett år sen var jag betydligt mycket grymmare på att uppdatera där och kan nästan se vad jag gjorde varje dag, är sjukt roligt att kika bakåt då och då.
Gör det ni också om ni känner att ni absolut inte har något att göra ;)

Det här var iallafall min stjärna för exakt 1 år sedan.
070401

image318image320image319

Så söt. Och liten! Ser ut som en liten tomte..

image321

Ängel!

image322

Ibland slår det mig stenhårt att jag har en sjukt fantastiskt vacker dotter..


Nu ska jag kramas lite med min C. Han är också bra vacker han. Kanske jag ska slänga upp lite pix på honom också?

Pussa


Kommentarer
Anna

Ja! Honom vill vi se bilder på såklart! :) Inget syskon på g till Engla förresten?

Shelly

jatte jattesot! passande namn du har gett henne!

2008-04-02 14:10:42 http://shellys.webblogg.se
Jenny

Så söt Engla är! Dessutom har hon världens vackraste namn! :)

2008-04-06 22:39:16 http://www.myengla.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback