Flickan med förstora skor.

2008-04-14 | 22:17:50
image490image491
image492image493


Engla är så söt! Hon stapplade runt i mina skyhöga skor innan tvättning och jag var livrädd att hon skulle vricka fötterna av sig. Dock var det en smärtfri gång men skorna fick följa med in och sitta på toaletten och vänta medans E duschade. Hon vägrade gå utan dem!

Jag mår inte alls bra nu. Känner mig hängigare än någonsin och är så hes att ingen hör vad jag säger. Känns sjukt jobbigt att behöva må såhär. Känner mig slut med sjukdomar och vill bara vara frisk och må bra!

Hoppas ni alla mår bra och får en god natt sömn. Jag ska försöka dricka något varmt och hosta så lite som möjligt. Hur man nu väljer de?

Puss

Kommentarer
Therese

Fasen vilken killer förkylning :-( Söta lilla E med dina skor *söt*

Ha en bra tisdag!
Kramar

2008-04-15 06:57:10 http://familjelivet.wordpress.com
Leia

härlig blogg....hittade hit idag men kommer tillbaka:)
och världens sötaste å härligaste lilla dotter verkar du ha också....

hoppas du mår bättre idag!!

kramar


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback