Engla är Borta

2008-04-06 | 19:45:28

Hörde just om 10 åriga Engla som försvann i Dalarna igår. Hon försvann tydligen vid 14-tiden när hon var påväg hem på sin cykel. Hennes mamma hade pratat med henne när hon var påväg hem men när hon inte dykt upp efter 30min ringde hon igen, och telefonen var då av.

Hennes familj hittade hennes cykel senare på kvällen bara några hundra meter från deras hem. Men de verkar inte finnas några fler spår efter henne..

Vad rädd man blir som mamma när det slår en att det faktiskt kan -och har- hänt. Man tror liksom att det inte händer att barn försvinner, att de blir mördade eller bortförda. Endå händer det, dagligen! Det är så sjukt att det inte finns ord. Jag kan inte tänka mig vad jag skulle göra. Jag skulle gå under och troligast dö av sorg om man inte fann min dotter.
Herregud...

Det gör så ont i min mage. Vad kan ha hänt henne? Vem kan ha tagit henne? Vem skulle ens tänka TANKEN på att TA henne?

Man har sökt igenom hela närområdet utan framgång, troligast är att hon är bortförd.


Kommentarer
Therese

Jag håller med dig måste vara FRUKTANSVÄRT! Får kalla kårar bara på tanken att min älskade unge skulle försvinna FY!Måste ju vara som ett nervvrak den stackars mamma och pappan!
Nä verkligeheten kan verkligen vara hård och bland pallar man fasen inte med den:-/

Ha det gott ni prinsessor och hoppas att ni får en bra kommande vecka!
*Kramar i massor*

2008-04-06 20:53:23 http://familjelive.wordpress.com
Jenny

Håller med. Det är väldigt hemskt och otäckt!

2008-04-06 22:36:11 http://www.myengla.blogg.se
Pyret

Ja, det är så fruktansvärt! Jag har en lillasyster i samma ålder och jag kan inte sluta tänka på att det där kan hända vem som helst! Jag skulle verkligen göra vad som helst för att Engla ska komma till rätta igen!

2008-04-07 11:10:44
eren

va synd

2008-04-08 17:10:47
eren

det skulle vara hämskt om det skulle hända på mig jag vill järna inte försvinna men hoppas att engla kommer tillbaks holler med er det är hemskt när barn försvinner mamman pappan blir jette läsna jag blev jette ledsen när jag hörde om engla bara 10 år vad synd

2008-04-08 17:12:49
eren

alla kan må bra hoppas vi hittar henne holler ni med mig?

2008-04-08 17:14:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback