En Måndag

2008-04-14 | 11:32:04

Idag händer det inte mycket. Jag har städat lite nere i C rum och han ligger fortfarande och snarkar i sängen. Ska väl gör mig iordning och sätta mig ute i solen några minuter. Känner att jag måste få frisk luft trots min svidande hals och rassliga hosta. Tror faktiskt jag vaknat minst varannan timme inatt pga min rethosta. Stackars C som fått ligga brevid.

Ska åka och häma min Engla sen. Saknar henne, vill hålla om henne och kramas länge. Hon är verkligen den finaste lilla människa på denna jord. Helt fantastisk! Känns skumt att hon ska bli "halv" storasyster. Men tror säkert hon kommer hjälpa till och ta hand om pappas lilla nya (såsom hon läxar upp sina dockar och ryter åt dom att "titta på mig, titta på mig sa jag! Man får inte smaska" haha, hon kommer blir en grym syrra ;)

Ska jobba torsdag och fredag nu istället, det gick tydligen likabra? Knepigt.

Puss och ut i det härliga vårvädret med er!


Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se

tack så mkt

2008-04-14 12:38:30 http://TUMADRE.blogg.se
Line

Oj, ska hon bli storasyster?! Vad roligt :-)

2008-04-14 18:45:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback