Chockväckning&Super krasslig

2008-04-14 | 09:15:55

Är hemma idag. Är super krasslig och det låter som jag är i målbrottet. Helt hemskt! Skulle egentligen jobbat tisdag och torsdag i receptionen på ett företag i Kista, men jag vettesjutton om de vill ha mig där med min hesa stämma. Ska ringa Linda min chef och kolla hur vi ska göra.

Vaknade lite halft chockartat imorse. Mattias (Englas pappa) ringde och berättade att E hade haft lite ont i magen osv i helgen och sen apropå inget så "ska jag och Freja ha barn". CHOCK! "om 4 veckor!" DUBBEL CHOCK!

Då är det på det viset att F inte märkt någonting då bebben legat långt bak mot ryggen. Så det är helt nytt för dem också. Jag vet inte vad jag känner och tycker. Mest kanske synd om dem som inte fått bestämma själva utan får 4 veckor att mentalt och psykiskt gå igenom en graviditet som är tänkt att gås igenom på 9 månader! Jag kan bara tänkte mig hur det skulle vara själv.

Jag antar att E kommer hem och berättar sen också. Btw så ska dom inte åka till Grekland nu utan det blir en Svensk sommar för stjärnan (om inte jag och hon tar en sista minuten eller så).

hej.


Kommentarer
Maja

Men GUUUUD vilken CHOCK, haha!! Jag tycker att det är tur att man haft typ åtta månader på sig att förstå.. och ändå inte fattat förrän efter förlossningen, haha! Hoppas E är glad åt det hela.. men det lär hon väl va :-) kram på er

2008-04-14 12:06:32 http://majao.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback