Badbus

2008-04-10 | 21:27:18

Ikväll har jag bara börjat bli mer och mer täppt. Halsen frotsätter att värka och hastabletterna har slutat fungera. Orkar inte bli sjuk nu.

När jag kom hem efter jobbet var det middagsdags. Jag och mamma satte först en deg till ett morotsbröd jag hittade tidigare på internet idag (super gott btw).

Det blev en lång middag med en matvägrande Engla. Efter mycket om och men fick hon iaf i sig lite middag och en halv macka och MASSOR av mjölk. Sen bubbelbadade vi tillsammans och Engla konstaterade "Du har stora tuttisar, jag har smååå", så jäkla söt.

Det blev en lång läggning, hela 45minuter! Det är iprincip alltid såhär dagen innan E ska åka till sin pappa. Jag brukar alltid börja prata om det på eftermiddag-kvällen så hon vet vad som gäller. Detta leder till lite oro och frågor som "men mamma, du hämtar mig va?". Det är inte så att hon inte tycker det är kul hos pappa men det är bara just innan hon kommit dit som det kan vara lite problematiskt.
 

(Engla var inte super sugen på att vara med på bilder idag, bara när man fick lipa ;))
image458image457image456image459image460


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback