Back in life

2008-04-11 | 17:21:30

Haloj!

Nu har jag tagit en super lång powenap på 3 timmar. haha! Behövde det efter allts stojj. Engla har ringt mig (läs hennes pappa) 2 gånger och skrattat och skojat. Första gången hon ringde så sa jag "Heeeej Engla, hur har dagis varit." ungefär så, och hon sitter "eh, halå, va, va? Hör inget.." Så tar hennes pappa telen och hör mig perfekt. Hon är så rolig, ska alltid spexa och skoja. Nu skulle hon ju bara "låssas" att hon inte hörde mig för det var ju sååå kul! Gulle.

Mamma -min undebara mamma- ringde precis och skulle köpa med sig en lite sushi till mig. Det är verkligen det enda jag är sugen på! Så great. Sen ska jag åka till C och mysa och se 27 Dresses. Någon som vet om den är bra?

image464


Stor kramis

Kommentarer
sara satmara

Jag tycker om den, typisk romantisk komedi typ :)
En av skådisarna är ju svensk också! Hon som spelar systern..

Ang headern, så hade jag tänkt att göra något lite färggladare, kändes som att allt de svarta och vita inte riktigt var jag.. Så om strumpan (jag kommer alltid kalla honom de :p) vill ge sig på ett försök är han välkommen! haha :)

Ha en underbar helg gumman. Saknar!

2008-04-11 17:42:05 http://satmara.blogg.se
keffanna

Den vill jag se! Vart har han fått tag på den?
Hoppas föresten att du mår bättre nu efter dina kräkattacker och att dom inte kommer tillbaka!

2008-04-11 18:25:13 http://fikasugen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback