Ärligt, det är inte kul.

2008-04-09 | 11:20:03
Nu har A hämtat Engla på dagis. Hon mådde ju, enligt dagis fröknarna, inte bra, var trött och "inte sig själv".
Jag ringde precis A för att kolla läget med min Pärla.

"Ja du, hon är fullt frisk."

GAH! Jag får verkligen panik, vad är det med dagis att skicka hem henne full frisk dag på dag. Jag vet att jag ältar, men kan ni förstå frustrationen jag känner när jag för en gångsskull jobbar och försöker få ihop lite pengar inför sommaren. Då ska dom ringa och påstå att min dotter är i desperat behov av hämtning. Jävla skit snack. Hon är på topp humör, lite knackig med hosta men det har hon varit nu i några veckor.

image422
image423image424
Jag och min älskling. Som alltid är hon sådär lite halv galen idag. Inte alls sjuk. Suck!
(Bilder tagna av mig 080817)

Kommentarer
nadja

vilken söt liten flicka du har =)

2008-04-09 12:38:34 http://rosalady.blogg.se
Jessica

Jag skulle sagt till dom ordentligt fan! Förstår att du blir irriterad! Kontakta deras personalchef!

angelica

du har en supersöt dotter! ^^

2008-04-09 17:07:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback